2016. április 13., szerda

Kitérő, a kardigán

Januárban újabb adag gépi kötőfonalat vásároltam, hetek teltek el az ötleteléssel.
Ez is egy izgalmas, megtermékenyítő érzés, mert próbálgatod, lefejted, félreteszed, új megoldáson töröd a fejed, mintákat keresel.
Lázas időszak ez is.
Aztán egy kis kitérőt tettem, mert az egyik fonal alkalmasnak látszott kardigán horgolásához.
Csillagokból készült a sötétkék ruhadarab, ugyanúgy voltam vele, mint minden sok-sok csillagból, négyzetből álló munkámmal. Eleinte azt éreztem, sajnálni fogom, hogy nem csinálhatom tovább, ha elkészül, aztán kicsit torkig lettem vele.
Végre elkészült, jól érzem magam benne, sikernek könyvelhetem el a dolognak ezt a részét, a fotót viszont kevésbé.
Egyszerűen képtelen voltam a sötétkék, lyukacsos kardigánt megfelelően lefényképezni.

A teljesség kedvéért megmutatom egyik régebbi kötött kardigánomat is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése