2016. április 13., szerda

Horgolt takarók 2.

Takaróim száma ismét növekedett.
November és január között egy, nem teljesen hagyományos módon horgolt darabon dolgoztam.
Itt a négyzeteket egybefüggő sorok kombinálásával rendeztem kész munkadarabbá.
Eleinte tetszett a kihívás, annak izgalma, később azonban kissé fárasztott és untatott a hosszú-hosszú sorok horgolásának monotóniája.
Őszintén szólva, megkönnyebbültem, amikor elkészült.

Az első képen egy motívum látható.
Elkészülnek a négyzetek, amelyeket hullámos sorokkal dolgoztam össze.



Sajnos, a fotó nem tökéletes, a valóságban az élénk kék és rózsaszín megfelelő egységet alkot a grafitszürke színnel. Színes, mégsem harsány a takaró.

A motívumból összesen 5 készült, ezzel értem el a kívánt méretet. 
A két vége cakkos befejezése egy sor rózsaszín, amellyel a körbe horgolás is megtörtént, az előbbiekben említett nagy megkönnyebbülésemre.


Végül az egyik lehetséges  funkciójának betöltése közben kerti pihenő hintán elhelyezve.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése