2014. augusztus 19., kedd

A bugyellárisok

 Az úgy kezdődött... Voltaképpen, ahogyan mindig is szokott. Beleszeretek egy témába, és nem hagy nyugton, amíg meg nem valósítom. Pont így történt ez a fémkeretes bugyellárisokkal is. Rendeltem fémkereteket, kicsit és nagyobbat, íveset és szögleteset és hozzákezdtem a megvalósításhoz.
Az első alkotás egy pár válltömésből készült, némi madeira szegély
díszítéssel.


A következő a menyem névnapi ajándéka, elefántos anyagból, bélés, közbélés felhasználásával. Kicsit munkaigényesebb feladatnak bizonyult az előzőnél, de megérte...


A harmadik darab karácsonyra készült a nővérem számára. Akkoriban filccel dolgoztam, innen jött az ötlet, hogy a jó tartású anyagból bizonyára szép bugyelláris fog készülni. Karácsonyi mintás anyaggal béleltem, közbélésre nem volt szükség. Egy kicsi horgolt csillaggal díszítettem.


További terveim között ennek a  horgolt példánynak a megvalósítása szerepel.


A textillel történő ügyeskedésem egyik szakasza a táskakészítés volt, de ezt hamar feladtam, mert ...csak. Ráuntam.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése