2014. augusztus 11., hétfő

Gyereksapkák

Nagyon szeretek gyereksapkákat horgolni. Kislányoknak bájos, virággal díszített, kisfiúknak figurára alakított fejrevalókat.


Itt egy másfél éves kislány számára, kétféle rózsaszín fonalból készült, virággal díszített sapkát mutatok meg.


Ezt pedig  babanézőbe vitte akinek horgoltam, finom, puha fehér fonalból.



Ez a maci sapka eladásra került.

Smiley



 Kisfiú unokámnak horgoltam a kisvakond sapkát...

... és a kutyásat is.



Nem szeretnék idegen tollakkal ékeskedni, amit másolok, azt nem tulajdonítom saját ötletnek. 
Tehát erről a képről készítettem a következőkben látható  sapkákat.



Vettem 10 dkg finom, puha, szürke fonalat, hogy elkészítsem az unokám számára ezt a sapkát. A sisakrostélyt le lehet hajtani a gyerek szája elé.
Aztán maradt a fonalból, és úgy döntöttem, készítek egy másikat is, amelyet a 10 hónappal idősebb unokatestvére fog kapni. Hogy a fiúk értékelnék az igyekezetemet, azt nem gondolnám, de remélem a szülők örülni fognak.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése