2020. január 21., kedd

Őszi-téli

Még az ősz elején elkezdtem a téli sapkák készítését.
Ezt minden évben megteszem, azonban soha nem tetszik, amit kreálok, akkor veszek egy sapkát és azt hordom egész télen.
Fonalaim voltak, mintákat, ötleteket az internetről kerestem.


Először az úgynevezett "fagyi" sapka hozott lázba, azaz a spirálisan elhelyezkedő sima-fordított sorok által létrehozott minta.
Szó, ami szó, nem igazán az én fazonom.


Ezt követően egy elég nehéznek tűnő, és annak is bizonyuló minta megvalósításába kezdtem a youtube segítségét igénybe véve.
Ennek ereménye a két következő sapka. Ezeket hordom is, bár láttam már jobb sapkát is mások fején.



Időközben megkötöttem egy lila homlokpántot, amely elnyerte a menyem tetszését, természetesen az övé lett. Kötöttem tüstént egy másikat, a képen láthatót.

Talán a szezon legsikeresebbike a következő sapka. Ez egy kicsit oroszos, nem egy hétköznapi darab. Egyszer már volt a fejemen.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése