2018. február 22., csütörtök

A harmadik

Elkészült a másik fazonú talpra a cipő.
Sokat fejtettem, ismételtem, de aki horgol, ezt megérti.
Amíg a munkadarab nem az elvárásodnak megfelelően néz ki, nincs nyugtod.
Első nekifutás a két szállal horgolás  volt. Az eredmény durva, bumfordi.
Egy szállal viszont tartás nélküli, szánalmas.
Találtam a felhalmozott fonalkészletemben egy remek orsózott selyem fonalat, azt fogtam össze a Catania 100%-os pamutfonal egy szálával. A baj az volt, hogy a selyem csavarodott, tekeredett, nem hagyta magát használni. Ezek után más megoldás után kellett nézni. A  kibontakozáshoz egy 10-es horgolócérna vezetett.
A  megvalósításban egy oktató videó volt segítségemre, amit ugyan nem értettem, a felvétel amatőr minősége miatt sokszor a látványt sem tudtam követni, de a lényeges mozzanatokat eredményesen ellestem.

Tegnap aztán eljutottam a kész cipő fotózásáig.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése